Регламент

Загальні положення

1.1  Цей Регламент описує порядок взаємодії з технічною підтримкою X-HOST.UA.

1.2  У рамках роботи технічної підтримки хостингу вирішуються питання, визначені цим регламентом.

Коло вирішуваних завдань

2.1  До обов'язку служби підтримки хостингу входить вирішення наступних завдань:

  • Забезпечення стабільності роботи серверів хостингу, DNS серверів.

  • Виправлення проблем сервісів хостингу, якi стосуються працездатності хостингу: Nginx, Apache, MySQL, PHP, FTP, POP3, SMTP, DNS, SSH, Сron.

  • Надання необхідної інформації стосовно налаштувань хостингу.

  • Надання даних потрібних для використання послуг.

  • Блокування аккаунтів, що розсилають спам, що порушують законодавство, аккаунти, що містять шкідливі скрипти а також аккаунти, що створюють підвищене навантаження на сервер (п 5.5.1 публічної оферти).

  • Відновлення аккаунтів з останньої резервної копії у разі, якщо втрата даних сталася внаслідок виходу з ладу сервера або дисків сервера.

    2.2  До обов'язку служби підтримки хостингу не входить вирішення наступних завдань:

  • Виконання операцій, які клієнт може виконати самостійно, маючи доступ до управління аккаунтом (біллінг-аккаунту, панелі управління Directadmin, FTP).

  • Встановлювати та налаштовувати скрипти (cms, доповнення до них і так далі) та програми, навіть у тому випадку, якщо клієнт сам не в змозі їх налаштовувати.

  • Шукати проблеми та помилки в сайтах клієнтів.

  • Надвати тих. підтримку особам, які не є клієнтами X-HOST.UA.

  • Налаштування програмного забезпечення на комп'ютер клієнта, консультації по налаштуванню комп'ютера клієнта, навчання по роботі з комп'ютером та програмним забезпеченням.

  • Робити налаштування сервера віртуального хостингу під особисті вимоги клієнта (виняток можуть становити ті налаштування, які можливо застосувати для окремо взятого аккаунта).

    Порядок подання та обробки звернень клієнтів

    3.1  Технічна підтримка хостингу здійснюється на підставі офіційних звернень за допомогою тікет системи.

    3.1  Технічна підтримка хостингу в телефонному режимі не здійснюється. По телефону можливо отримати тільки консультацію.

    3.2  Заявки обробляються в порядку їх отримання..

    3.4  Час відповіді залежить від складності питання та міри завантаженості - від 5 хвилин до 12 годин

    3.5  В першу чергу обробляються запити про відновлення функціонування основних служб хостингу - таких як доступ до сайту та POP3, SMTP.